xfuckingawesome

Alla inlägg under juni 2010

Av Ninnie ' - 24 juni 2010 17:54

Hållö va helt awesome.

kul som attan.

Emelie skulle pierca mig men fail me bara säkerhetsnål.


Av Ninnie ' - 19 juni 2010 02:43

På måndag blire att åka buss t s,ögen sen båt till hållö. med massa folk härifrån fkp.  (läger)

Amgeclia&jessica ska med, de e de bästa.

hoppas de blir bra & varmt ! yeeesbox :)

så på söndag blire att packa inför dem 4 kommande dagarna så kommer ju nt kunna sitta vid datorn precis ):

dumt ! ;o

menmen ja, kul skare bli. hooppas ja . fast jag, abgelica & jessica har ALLTID kul <3


Av Ninnie ' - 19 juni 2010 02:37

dagen har varit awesome, (fredag)

tack Rasmus. skulle ju egentligen träffa honom idag (lördag) men orkade nt vänta så vi träffas båda dagarna. skiitbra!

det har iaf varit underbart å jag har aldrig mått så här bra-

att en kille skulle kunna få mig att le på riktigt igen trodde jag inte :') taack!

Av Ninnie ' - 17 juni 2010 14:58

skit varmtute, D: men de e ganska gött :D

haha ja. idag har ja mest vart ute. bränt mig lite & lyckats bli lite brunare!

va & fikade med pappa på Nockes :D Kaffelatte med choklad & en stor muffins , mums. sen åkte. vi och köpte solglasögon. tyckte att de behövdes. inte ofta jag använder sånt.

Nu sitter jag uppe hos Mikey, pappas kompis. lånar hans dator. Pappa och han kommer väl tillbaka snart. dem är och köper kaffe kanna. för mikey va smart  tappa sin i golvet precis innan pappa vill ha kaffe! :D haha smartass.

yes hör av mig snart. kyss!

Av Ninnie ' - 16 juni 2010 14:02

ja, jag gick ju igår vi halv sex ngt,(igår, inatt) kunde inte somna förens kl 7 .

haha vaknade vi ett.

sommar!

de äe ju jätte varmt! så här sitter jag i bikini och kjol. inte ofta jag har på mig sånt :D

hahah ye, skara idag dåå.

å snart kommer stephan&fia med dera nyfödda son. förrgår natt :)

Atlas.

ye blir kul :)

puss.

Av Ninnie ' - 16 juni 2010 05:26

jag tycket det blev bra, vad tycker du? :)

nu är klockan fem i halv sex. bror ska upp & jobba snart så.

ska röka sen gå och sova. (:

imorn blire antagligen skara. :)

& vet ni vad som händet på Lördag!?

jag ska till Alingsås. Det är potatis festival där. vet inte vad de äe för något. rasmus sa att de e ngn marknad. men jag ska iaf dit för att träffa Rasmus. (:

mys. :*

ja, sov så gott.

puss.


btw, glöm inte att komentera ;)

tjao

Av Ninnie ' - 16 juni 2010 04:46

Gosh, klockan är kvart i fem! på morgonen ja!

inte alls trött.


nya tag som gäller. har väl sagt att jag och kim inte är ett "vi" längre. gör ont men jag kämpar.

Rasmus har hjälpt mig rikitgt mycket & det har Angelica också! tack babe's <3

försöker glömma det mesta , alla svek och skit.

så nu äre nya tag!

kärlek är svårt. :/

yee, men jag klarar mig ju (:


tänkte fixa bloggen lite, för jag tycker den är riktigt ful just nu.

& sen när jag fixat till den så vill jag ha mpnga komentarer!

så sskärp er nu ):

ehm jaa... skriver när jag kommit på ngt. see ya <3

~

Av Ninnie ' - 11 juni 2010 18:23

 

jag knackar på din dörr men jag får inget svar. jag står här ensam, snälla kom tillbaka. gör mitt hjärta helt igen. läk mina sår och saknaden. jag står där ensam. blir krossad av längtan, allt som vi hadde, alla minnen dom e borta . en gång var du det finaste jag drömde om. men nu är allting vi hadde glömt.

 

 

imissu'

Presentation


fake a smile, tell a lie.
They'll belive you.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards