xfuckingawesome

Alla inlägg under april 2010

Av Ninnie ' - 29 april 2010 22:20

fråga:

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?

postat av rebecka.

 

svar:

okej, ska jag vara ärlig så gillar jag den inte så speciellt mkt.

men har inte heller kollat den så mkt.

men den funkar väl.. lite bitchig, elr na bitchig är väl inte rätta ordet men ja..

men deras blogg är fin!

något mer du undrar? (:

Av Ninnie ' - 29 april 2010 22:15

yee, hej.. (?)

började praktiken i tisdags, skulle vara där i 3 dagar men idag mådde jag inge bra så stannade hemma :3

Dagis! :D <333



pratar med älskling, ska strax ut med vovven ^^


i helgen blire skara med mia, valborg ju (: ehe så kommer vara majbrasa i plantis, najjjs. sen ska vi tacka jonas (y)

ye puss :*

Av Ninnie ' - 28 april 2010 16:03

  

skriv en fråga till mig, om precis vad som hellst. svarar på ALLA frågor.

komentera eller skicka frågan till min mail.

xfukkingawesome@hotmail.com.

så lägger jag in frågorna och svaren här på bloggen (y)

Av Ninnie ' - 21 april 2010 14:38

ska låna mammas touch-mobil. min kamera på telefonen har slutat funka så blir att ha två (:

har sovit hos syster 2 nätter, köpt smink och underkläder (y,

på fredag kommer ju älsk också :D as braa!

kommer bli mys som faen , älskar dej babe' <333

-------------

ska sitta här lite t, sen ut me vovve, :) smsar lite med älsk. 

ska väl prata sen med :) [förhoppningsvis]

yepp . vene faktist va ja ska skriva så, vi hörs!

puss'n

~

Av Ninnie ' - 19 april 2010 09:07

Fan va jag är duktig på all glömma att skriva.

Sist ja skrev va om helgen hos älsk tror ja?

han ska iaf komma hit denna helgen som kommer. förhoppniongsvis. blir bra (:

saknar honom så

ganska mkt bråk å de tar kål på mej. jobbigt, men vi kommer klara det här tsms. Alla förhållanden får lite problem ibland? right,

yeye. ingen skola idag, mår inge bra D:

men hänger med mamma, syster & Thomas ner till stan. får ju penhar idag så blir att köpa kläder, smink å sånt d: Å FanTa! = kärlek <3333

ehe yeee.

fixade nyss bloggen, ser ganska bra ut nu va? :D hahhaha duktig jag känner mej.

Börjat äta mer kött nu också så kommer nog gå upp i vikt (y) har hört alldeles för många gånger att ja e för smal så nu ska vi ändra på de..

nu ska jag kolla bdb, smsa med älsk lite sen dra ner t stan.

Pusses!

~

Av Ninnie ' - 11 april 2010 22:30

helgen va awesome :3

va i Helsingborg hos älsklingen,

tåg en timme&buss tre timmar men de va fan värt de :D <33

va mysigt som fan. Och jag saknar honom redan.

leksak :3

fan va jag älskar dig kim! min kärlek går verkligen inte att förklara med ord.

my feelings for you are forever. <3

 ilu.


orkar inte skriva mer men, hare pussss ;*

Av Ninnie ' - 3 april 2010 22:29

tjatja (y,


messar med eeelsk :D <3

firat mig och syster idag, (: jag fyller ju 15 på onsdag å hon 8 tio dar senare :)

va inte så många som kom men a shit te same.

snackart me älsk rätt mkt idag också, vilket vi gör varje dag men ändå ;p <3

jag älskar dig Kim !!! <3 du är seriöst mitt allt <3


nu har ja typ inge mer att skriva förutom att vi ska kolla på skrÄck film snart! .d <3

pusss :*

Presentation


fake a smile, tell a lie.
They'll belive you.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards