xfuckingawesome

Alla inlägg under mars 2010

~

Av Ninnie ' - 30 mars 2010 22:24

fan, glömmer av att blogga,

sitter inte vid datorn så mycket längre. mina dagar går åt till att prata i telefon med älsk.

ja, vart med angelica & jessica en stund, elr a ngra timmar. vart med/hos folk. :)

kul har vi haft det. sen så va jag med mia till typ 3 idag, sen åkte hon hem hon har sovit här. varmt vare ute idag så vi satt på ett godståg som inte används, sen så va vi på ett litet tåg över trappan t en tunnel (: mjo.

i helgen så va man i nossebro, sen så i måndags så följde ja me mia t skolan. de e lov men hon skulle jobba igen för hon skolkat, så va där med henne från 9 t 12 sen gick vi t henne med nina, malin å ingrid, sen bråka man med ett par jävla fjortis fittor, å ngra andra töntiga jävlar. å respekt har man också ;)

ja de va lyckat (y,

yeye.

saknar kim som ett svin. åker ner till han i April, dt blir mys fan :D <3

fan. åh ja typ dör av saknad. iloveyou' <3

Kim Sebastian Nordström <3333

Av Ninnie ' - 25 mars 2010 18:40

fan, >.< inte bloggat på ett tag kom jag på.

men jah är iaf tillsammans med Kim nu (: vene om ja redan sagt de men träffadde honom i göteborg lördag och söndag. fedt mys,

Kim Sebastian Nordström, världens underbaraste pojkvän' , <333

ilu.


mh-m sitter bara här nu, segar.

håller på att sluta röka, går så där, men de funkar (y,

min spotify spökar lite för mig, vill inte funka just nu, å youtube e skit segt. så blir ingen musik just nu :( screw that D; yesyes.


Haha har kollat in, dessie's , kissie's och SofiaOsSweden's bloggar igen, så jävla kul å skrattretande. dessie funkar la, kissie. euuw, sofia FYFAN XD

haha jävla bitchar.

jaja., nu ska nisse vara snäll.


Varit sjuk hela veckan, så blir att gå t skolan igen efter påsk. men mia kommer antagligen hit på måndag eller tisdag (:

sen så ska vi fira mig och syster på påskafton, eftersom att jag fyller år den 7nde april och hon den 17de april så då tar vi de sammtidigt när bror ändå är här.

sen så klanske pappa,faster och farmor kommer då också

å nisse ska baka tårta. :D

jaja de ska nog bli bra :)



saknar massa folk, ;/ <3

åker förmodligen ner till kim i slutet av april., Tågresa ngra timmar till helsingborg (y)

va gör man inte? de e värt de, älskar honom såå mkt.

synd bara att vi kanske bråkar/tjaffsar lite för mycket, men de ska nog bli bra.


ja, har inge vettigt att skriva egentligen så.. puss :*

~

Av Ninnie ' - 17 mars 2010 20:50

kärkärkärkärKääR !


Kim Nordström, världens bästa. <3

ily'


---------------


ja, sitter vid mammas dator för mitt internet vill fan inte funka :c

ja men iaf, inne på bdb, och sen så messar jag med älsk, som jag träffar på söndag, kanske lördag.

ja och det kommmer bli uuuunderbaaart! <3333

jag orkar inte skriva så mycket nu. men ja vi hörs ;*

Av Ninnie ' - 15 mars 2010 17:30

Fan va jag skriver lite nu,

yeye.

Snart ere mat sen ska man dra ut å träffa angelica-älsk <3

Vart i skara sen i fredags, kom hem idag, ledigt från skolan idag så, guett.

Va ju med Mia hela helgen, men hon åkte hem igår . : ( gosh saknar henne redan , iloveu' <3

hm, ja, de har varit en riktigt bra helg, snackat med Kim väldigt mycket, men mest på sms ^^

Sen så räffade jag och Mia Blondie å ngra t som ja inte kommer ihåg namnen på, typ marcus å ngn ;p jaja, kul vare, (: men dem glömde av att hämta oss senare som dem lovade, :( hahaa! så jah å mia låg på köksgolvet mitt i natten och sjöng, så vi kom på denna låt :

Nisse var ett emo barn,

hon föddes med ett rakblad.

Hon cutta sina armar små,

 å hängde sig i repet.

Aldrig såg man henne mer,

 och liket som dem dränkte

( melodi : staffan var en stalledräng )


haha! å de e ju jag som e nisse då ;D



NisseheartGreta

 

 

 

 

_________________________________________

 

mjo, lyssnar på lite musik å väntar på att maten ska bli klar så jag kan sticka ut sen, har saknat angelica riktigt mkt så.. <3

ja,

 

Nisse äe kär

och nu orkar jag inte skriva mer

puss

Av Ninnie ' - 10 mars 2010 16:56

Sådärja!

nu är min dator kopplad, orkade inte igår men nu så (:

skolan va la bra idag, har börjat en ny tjej,  vi fick jobba tsms på it'n kulkul, skratta gjorde man mke,



De e slut emellan mej å joel nu ;/ å de blir aldrig som innan igen! de kan ja lugnt lova,

livet går vidare ;)

yesyess. aha köss ;*

Av Ninnie ' - 9 mars 2010 18:33

inte bloggat på ett litet tag, elr a några dagar ^^

men iaf :

helgen va bra, Joel va här men nu har de krånglat till sig emellan oss å jag måste välja. men de blir säkert bra

har ytt rum nu så sitter vid mammas dator för min e inte inklopplad. så ja.

syster och robin e här. Och Pelle ;p

messar med Kim, och ska la snart fixa lite i mitt rum å koppla in datorn , då kommer jag skriva lite till.

och då kan man lägga in bilder och sånt också (((:

yeees.

Saknar Bäkka, Mia, Ella, Emmy, Emma, Flingan, Elias, Mikael å en jävla massa folk, D;

uhh. kom hit ungar! <3

jag vill träffa Kim också >.< <33333

yesyes. va ska man skriva nu då? eeerh, vet inte.

Men... tjahrå


pussssss ;*  

Av Ninnie ' - 5 mars 2010 14:04

nu ska jag fixa mig,

sen kommer ju älsk så.

snackar med Natalie.


puss

Av Ninnie ' - 2 mars 2010 11:19

hemma från skolan. lite sjuk. går ju maginfluensa så skolan vill inte att jag kommer imorn heller. ^^

sitter å snackar me Påffe på msn å fryser.

e röksugen också . :(

blääh.

å på fredag kommer älsk *överlycklig*

yes ja tjatar om de, ja lääääääääängtar sååå mycket :) <333


ehm, ska la äta ngt sen röka när mamma kommer tillbaka, aja puss :*

Presentation


fake a smile, tell a lie.
They'll belive you.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards