xfuckingawesome

Alla inlägg under februari 2010

:3

Av Ninnie ' - 27 februari 2010 12:15

Nu ska jag gå och fixa mig,röka.. sen så.. ehm. kommer säkert ta kort ^^ sen så kommer jag la sätta mig här å dega igen,

hörs!

                                            puss ;*

Av Ninnie ' - 27 februari 2010 12:03

Mia har åkt t gbg nu ;( skulle egentligen med men orkar inte sitta å vänta på henne där från typ 12-9, så blir att vara hemma.

Slänger upp en bild på hur mitt hår ser ut nu också efter vi färgat det :D

-tycks?

vände egentligen på bilden, men den ville inte ligga rätt iaf :( haha!

menmen,

älskling har tydligen inte vaknat än, eftersom att han inte svarar, annars vet jag inte vad det e.

men älskar dig lika mkt iaf <3

Imorn blir det nog att pierca naveln, å då ska mia vara med :D eheee.

kanske drar t gbg lite idag iaf :) beror lite på :P

mjääh. sen så tog jag å mia lite söta bilder igår, kan slänga upp någon :)<3

 


för det första, så äe Mia bäst!

för det andra, så äe hon jävligt söt.

Och,

för det tredje, så äe Mia min! ;*

                                 iloveyou'babe      

Av Ninnie ' - 26 februari 2010 21:28

blaaah ;o

nej men ah. nu sitter jag här, med Mia, (greta) hon kom hit för typ en timme sen (:

mja, färgade håret idag de blonda i luggen blev lite orange, resten blev bra :)

sen så åkte man t kusinerna :D

sen så åkte man ju sjklart hem ;O å mia kom ngra minuter senare :P mwahaaaaa.

bajjbajj

Av Ninnie ' - 25 februari 2010 23:02

ja, ska gå å lägga mig nu (:   

var nyss ute med vovven och tog en cigg (:


Blir förmodligen att åka till kusinerna imorn, kanske sova där. inte dräffat de där små liven på ett jävla bra tag, saknar dom riktigt mycket! :/ blir kul å se dem igen, ehee ^^


Tänkt på en sak, ska man börja videoblogga?

Inte som dem där fjortisarna, kissie,dessie å sofia ;s alltså lite mer intresanta grejjer, :P inte provosera en massa skit ;o å snacka om hår å kläder haha hur pallar man xd jaa iaf, skriva va ni tycker,,

hare , puss&godnatt!

Av Ninnie ' - 25 februari 2010 21:03

Yes, fått iordning på bloggen nurå. Inte så fint ännu, men jag lär mig (; ,

Ehe, babblar med bror och dricker cola. Älskling är på bio så kan inte messa eller snacka med honom :( men han kommer ju iaf tillbaka. !


Skola imorn, slutar klockan 1, sen så ska jag hem å då kommer Barro hit å färgar mitt hår :) sagt några gånger kanske ;p

Sen så får man hoppas på att man piercar sig i naveln i helgen då :)

måste fan bli snart asså. !


Tina å Andreas e här, (moster och kusin) ..

han e lite jobbig ;o

ajah.


Mhyes. mina cigg e snart slut D; eller a dem tar slut imorn, får la köpa nya då.

mhhh.. ja, sen ere ju helg :) ehee..


men nu vettefan va jag ska skriva. röka blire nu, puss! :*

(:

Av Ninnie ' - 25 februari 2010 16:59

Kom hem från skolan för ngra timmar sen , vart och badar me skolan i skövde :) jag å en jävla massa killar, inga andra tjejer ;s men de va kul,

Sen så gick jag och tog ut pengar å köpte cigg, sen gick jag t willy's å köpte hårfärg, (svartblå) sen kom syster å matte å hämtade mig. (:

dhill dag,

nu sitter jag bara här å pratar i tele med älsk, ska gå å röka nu. puss!


                                                  


         

                                                  

    

Av Ninnie ' - 24 februari 2010 22:15

Ehm ja, e rätt jävla trött. brukar lägga mig senare men nu fåre allt bli ändring på't :D

ehe. elr a ska la snacka med älskling lite först, ehe, ja .   


skin, skin som den sol du äe,

låt hela världen se ditt vackra leende.

lys, lys som den stjärna du äe,

du lyser upp mitt mörker och jag känner du äe med. ~

Av Ninnie ' - 24 februari 2010 19:40

Tjah, ;*

Jo, har ju andra bloggar men ville kolla om denna va lättare, eftersom att massa andra sagt att denna är så mycket bättre än; www.blogg.se & www.nogg.se .

Så ja ska prova (:

Bloggen kommer se så här tråkig ut tills jag kommer på hur man gör för att få de snyggt! (:

Vilket lär ta tid eftersom att jag e lite "trög" xd, men jag får la fråga om hjälp,haha! :)

menmen, vart med syster på... ah en grejj iaf, dem får göra mellan mår, (småbarn) jag e typ hjälpledare, haha! idag så vare bara min syster som kom, vi gjorde fruktsallad! gah :P <3 lite kul faktist.

Skolan idag va bra (: , imorn åker klassen och kompassen till skövde ,

Bada, (nya badhuset) kulkul,

Senså efter skolan, möter mamma upp mig. Så går vi till Willy's och köper hårfärg.

På fredag hjälper Barro mej att färga håret, svart och blondt (: ehe ^^

Och förmodligen blir de så att jag piercar naveln också (: eller a de blir så! :3


Nu snackar jag med lite folk, t.ex Joel (älsk), å en massa andra och lyssnar på lite musik (:

ehe yes, nu kommer jag inte på så mycket att skriva, men återkommer la när jag har något vettigt att komma med , ! (:


puss hejs :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


fake a smile, tell a lie.
They'll belive you.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards